Tuesday, April 17, 2012

New of Al-amniyah



Salam 3alayk

Blog saya dah berwajah baru.yeayyy.ni semua sebab si Aisyah yang baik hati la nak godek-godek template utk saya.time kasih daun keladi wahai Aisyah.Nanti saya buatkan donut utk awak ye.haha.Entah bila zaman lah nak menguli doh nnt tu.Sebenarnya,saya malas nak ubah template blog ni sbb memang konpem akan ambil masa yg lama.Hahahah.orang tak terel kan :D .


 saya just bagi link template je kat Aisyah.huhu,memang sah macam pembuli.
theme bunge-bunge dan kaler pink sbb saya memang gilakan english style

new decoration for my notes-board
bila dah kebosanan tahap maksima,ni la keje saya.hahahaha.rindu zaman kanak-kanak riang dolu kala ni

****

dah 3 hari dok skype ngn Adam + bonda-kadang-kadang je ayahanda ada,tapi selalu nya takde la sbb dah beradu.hohoho.Rindu nye nak membuli budak kecik.huhu
Btw dua hari dapat cuti umum tapi saya tak study pon.Malam ni baru nak terhegeh-hegeh tengok kes esok.huhu.till then.have a good day ahead:)
 


p/s : mari mengira hari lagi ! :d

wslm

No comments: