Sunday, May 6, 2012

Undescribable Feeling


Salam 3alayk


another 2 weeks we will sit for Semester 6 final exams.urghhh.*typical nye.ahahaha*
the syndrome come across again.
well said,bila nak exam memang segala syndrome akan keluar.
di serikan dengan ketidakseimbangan hormon bagi seorang permpuan.ha ha ha ha :p
the syndrome i said here come with multiple sx.muahahahahahahaha
hadap lecture notes yang dah lama-lama tu  rasa macam nak muntah
 actually tengah migraine sebeno nye.hurm :(
urm,forget that..saya perlu rajin dan rajin dan rajin dan jangan banyak alasan.

now

macam-macam perasan dalam hati den.as mentoined above : undescribable.

but but but 
i've to give 200% focus on my revision stuff first then the list can go on as planned.heee
i did some survey.aduhai gedik nye haiiiii.
need to shut down my lappy.

oh other thing is
saya belum decide nak terima lamaran mana.ececece.
lamaran Hospital Serdang atau Hospital Ampang
tapi macam macam pulak requirement Hospital Ampang ni nak.
kalah orang kije nak jadik HO.melampaunye hyperbola.hehehehe
dua-dua ada kelebihan dan kalau boleh saya nak attach at both place.kekeke..kedeks nye aiii!
mogamoga nanti dapat petunjuk.heee :)

.
.
.



wassalam


p/s : allahumma balighna ramdhan.

p/s/s : pageviews 10k.eh korang skodeng senyapsenyap je eh.kite boleh je jejak awak sume kat stat tu.btw tenkiu datang walau tak tinggal jejak.takut jugak orang baca belog yang tade manfaat ni.Takut nanti di akhirat allah persoalkan semula apa yang saya tulis dan saya tak manfaatkan utk org lain.huuuu :)

No comments: